Wednesday 28 September 2011

HATI YANG TERUSIK LAGI.......

SALAM :)


kadang-kadang hati kite jadi terusik dengan sesuatu benda,perkataan,perbuatan dan sebagainya..
kadang-kadang seseorang tue akan senang beremosi contohnya menangis ,meraung melalak dan sebagainya
aku juga ketegori orang yang mudah tersentuh,bak kata pemuisi hati wanita nie seperti tisu,,,mudah terkoyak ataupun mcm sarang labah-labah mudah gak musnah tak gitu,,,



     aku menpunyai pelbagai mimpi-mimpi yang indah, dalam hidupku untuk masa depan kelak,,aku sering bermimpi tentang kebahagian ,tentang keluarga yang bahagia yang tidak pernah ku rasai sebelum ini, bukan aku nak menbuka pekung kehidupan ku , tapi terus terang ku katakan aku sangat dambakan kasih sayang sebuah keluarga bahgia ,,aku sering cemburukan sahabat handai yang punya hubungan kekeluargaan yang harmonis indah-indah sekali. Dan bila aku dah dewasa aku ingin menikmatinya sendiri dengan menbina hubungan kekeluargaan dengan orang yang aku cinta dan sayangi, ya aku sudah menpunyai kekasih hati , yang aku sayangi yang aku cintai ,,, tapi aku musykil adakah ini cinta sejatiku,,,kadang-kadang aku menguji kekasihku adakah die dapat menberikan aku kebahagian yang aku inginkan dalam hidup aku, apabila perkataan demi perkataan dalam tutur katanya menbuatkan aku tidak yakin adakah kami akan dapat menbina kebahagian hidup ini ,,,kepada kekasih ku berharap ko dapat menbahagiakan aku,,walau dengan hanya kata-kata , walaupun tanpa wang ringgit atau segala benda di dunia ini,kepada kekasih aku hanya ingin secebis kasihmu, kenapa perlu kau lukakan hatiku dengan kata-kata yang menghiris,,acap kali ku katakan jangan mengucapkan sesuatu yang menghiris ,,,dan buatku berfikir adakah kau betul untukku yang ditakdirkan tuhan untuk menbahagiakan hidupku.. kepada kekasih jika suatu hari aku berubah dalam sekelip mata jangan kau katakan apa apa padaku,,kerana aku telah mengumpul sebait-bait katamu di mindaku untuk ku analisiskan perasaanmu padaku,,,,





0 comments: