Monday 12 September 2011

NEw semesTER la BAi

....helo semua
aku baru nak update dah lame tak hapdate rasa macam 5o juta tahun haha ,,,,tapi kalu aku  update pun bukan ade sape yang bace pun,, tak pe janji  aku bace ,,,
hari nie adalah hari ke tiga semester baru aku di UUM sintok ,,,sem nie aku dah semester 5 and aku ade lagi 2 semester nak habis al maksudnya semua 7 semester la,,, orang lain buat la 8 semester aku nak buat 7 gak walaupun aku nie a veryy slow slow in pembelajaran but aku nak abiskan gak semester 7 ,,,why why ( sebabnya taun nie aku dah umur 24 taun,,,,beb aku dah tua) aku nak habiskan cepat2 belajar and merancang pekerjaan secepat mungkin,,,,walaupun kerjaku nanti hanya cIKGU lulusan ijazah ,,,(mahal tue sebab tue aku nak mention gak kot2 jodoh aku orang yang bece blog aku nie haha)..dalam semester ini juga la aku makin jahat ( tak mau sebut jahat ape nanti abis pekung di dada dibuka ,,,,simpan2 la sama kan)....
       aku nak cerita pasai sem baru yang tak berapa best,,,,sebab aku duk kalut dengan report nak print la nak jilid la buku la jilid buku mcm tesis punya buku tue bai,,,,ingat sikit ker dekat 9o page gak haha...terarnya aku menaip kan kan (cepat angguk kepala) ..pastu aku dapat roomate baru , dulu aku takde roomate sekarang ade lain skit perasaannya tapi ape pun aku bersyukur sebb aku tak takot dah tido sorang2,,,aku nie sangat penAKOT SEM lepas memang tido aku tak bepe lena sebb aku takot tido sorang2... Kawan-kawan di sem baru nie plak mcm biase ....kwn2 bFF lak ,,aku akui tak ramai BFF kawan2 bek aku diluar sana dah xbanyak namun aku bersyukur aku dapat BFF baru MY Ucuk dah lama jadi BFF die tapI die tak penah tinggalkan aku lagi,,,,TQ ucuk for becoming my BFF,,,,sem nie jugak berat aku naik dekat 10 kilo baju-baju aku semua dah ketat puas hati haha..............:( ....sem nie gak yang tak bepe best aku tak dapat stiker lagi nak g kelas kene berasak-asak nek bus,,,dan sem nie gak PTPTN aku duit aku dipotong sana sini habis,,,aku dah pokai sebelum usia tua ceh,.....hampeh betul ,,,,,baru nak beli porshe satu untuk diletak di kg , itu semuanya angan-angan mat jenin ia dah hancur
         ANYWAY  aku harap beberapa ari lagi sem nie akan jadi indah untuk aku,,,,entah kenapa i dun have good feeling in a few day nie ,,,, aku kene settlekan hal hal bodoh yang aku buat.... dahulu baru mungkin aku akan jadi happy seperti dahulu,,,,kala,,,,,wish me gud luck......
semoga hari yang indah-indah akan menjelang untuk akuuu



0 comments: