Monday 25 April 2011

KAMI cINTakan ALam sekITAr dengan PROGRAM 3r ,RECYCLE,REDUCE,REUSE




 ASSALMUALAIKUM :)


KAMI CINTAKAN ALAM ANDA BAGAIMANA!!!!!


        aku malas nak tulis banyak-banyak so aku nak tempek gambar je la,, hehe bagi intro sikit lu,,,nie sempena program 3R yang dibuat dekat kolej aku,(kolej yg selalu nak buang aku ke kolej lain),, sebenarnya aku nie join program nie semata-mata sira (pengakuan berani mati ),aku memang takut kene buang ke kolej lain,,yela bayangkan kalu kene buang ke kolej lain anda perlu mulakan kehidupan baru,cari kawan-kawan baru penat tau,,,kolej semua kat uum nie jauh-jauh kalu dekat eden tak kisah,,apa jawatan aku dalam program nie ??,,,aku aJK cederahti je,,dan berpangkat ketua kutip sampah yang budak2 block nak buang,,wokeh keje nya merayau cari sampah kat block tiap jumaat siyes aku wat dengan hati yang ikhlas yang nie pengakuan betul,,memang aku nak dapatkan sira(sira adalah mata kredit untuk menperlihatkan banyak mana anda join sesuatu program ,kalu jadi ajk banyk point sikit la) ,,,tapi bile aku dah kutip dan kutip sampah aku jadi mcm wow dulu aku suke buang sampah sekarang aku kutip sampah lak,,,what the hell,,,tapi i like,,ini adalah salah satu sumbangan aku pada alam sekitar selepas aku pikir seratus lapan puluh empat kali,,,kalu orang lain lagi tak wat apa untuk mencegah kerosakan alam nie ,,kira aku nie hebatla jadi ajk dan dalam pada masa yg sama jaga alam sekitar,,,aku harap lepas nie aku tak de la nak buang sampah tak tentu arah lagi ,,penceramah program nie kata orang terkaya di china adaalah pengutip sampah (ade syarikat sendiri) hebatkan ,,,,mungkin aku akn kadi cikgu yang ade syarikat recycle sampah nanti so aku join nie aku balaja la betul tak cara mcm mana kegunaan sampah2 itu nanti ,,,,jangan ingat semua bende leh kitar semula lak ....teka ape yg leh kitar semula 

kertas< kotak ape lagi hah,,,,diri sendiri leh tak heeeeeeeeeee PENGAKUAN PMIKIRIAN CETAKKK TAPI SAYE TETAP CINTAKAN ALAM OK!!!


 sangat suke budak-budak nie 3 trio wanita ,,,kelakar dan baik



 ape gaya aku wat 2 haaaaaa xlawa burukkk

kesian yanti yang bawah sekali tue yg tak sempat redy (pengarah projek)




0 comments: