Saturday 16 April 2011

AKU DITOLAK BONZER-BONZER FAIZAL TAHIR

assalamualaikum :)
SUpermanku hee :)


        kemariN rasa best sangat ,pertama aku dapat rezeki  yang tak dijangkakan (rAHSIA) ,kedua aku dapat tiket konsert percuma konsert simfoni diraja yang ade faizal tahir,anna rafali,dan suhaimi mior hassan,,,yang juga berlangsung malam samalam ,,rasa  best gila sebab tengok faizl tahir,,aku adalah peminat tegar faizal tahir sejak zaman die di one in the milion lagi,,tambah2 dengan gaya superman die (aku minat citer superman ) ,faizal tahir umpama superman malaysia kunun-kunun,,dengan gaya die weh memang coool dan superb la jejaka itu kalu die belum kawin memang aku jadi peminat fenatik die (yang suke curi brangan dalaman haha ,eee menakutkan je cik mell nie)..tapi aku tetap nak kata aku memang suke die la,,,,,suara die aura die memang mantap la,,
           aku rasa bukan aku je yang rasa mcm tue sekelian rakyat jelata di UUm yang menonton konsert semalam pun rasa begitu .time ana rafalI keluar rakyat jelata uum jerit ana -ana tapi tak kuat sangat ,masa FAIZAL TAHIR keluar cik minah ,cik gayah oi semua anak tekak keluar ,jerit dengan penuh penghayatan  FAIZAL I LOVE !!! ,,(aku la anatara yg jerit heee).,sakit tekak mak, nyah-nyah semua oi,,tapi berbaloi ljerit sebab demi superman ,,,heheheh yang penting tiket rm10 (aku dapat free jangan jeles, tq nat sb bagi tiket free)...berbaloi dapat tengok faizal tahir sb aku suke (bepe kali dah aku ckp tak tahu la) .
            lepas habis konsert, masih ramai yang sanggup tunggu faizal tahir kat luar tempat press confrence faizal tahir sebabnya, rakyat jelata uum nak amik gambar dengan beliau faizal a,.k.a superman ,termasukla aku pun nak amik gak gambar ngan die so (aku bersedia dengan kemera aku ) ,,bile ana rafali keluar aku wat dek sb kurang minat ,,faizal tahir keluar semua serbu termasuk aku la jugak yer,, tapi suatu kejadian telah berlaku  aku hampir dipijak, paling geramnya aku dah dekat nak amik gambar si superman tueh,, kemudian bonzer-bonzer (pengawal yg tak bertauliah die tolak aku nasib bek tak jatuh wei ,kalu tak mesti si faizal tahir la yg pijak aku sebabnya aku berada di depan die,,,kalu kene pijak memang masuk suratkhabar seorang pelajar fenatik FAizal tahir , maut di kaki FAIZAL TAHIR (siyes sakit hati la dengan pengawal-pengawal tak berperikemanusian,, tolak la cara berhemah ) yang si faizal tue pun tunggu la kejap kami bayar 10.000 tau nak tgk anda tunggula kejap beramah mesra dengan kami nie,,,sakit tekak la sorak kat awk faizal tahir oi,,,terkilan ,kecewa sb tak dapat amik gambar nagan die ,,,,aku tak heran kalu shahir ke artis2 lain ker,aku mesti tak terkilan dan kecewa tapi sebb die superman dihatiku,,kecewa la beb,,cik gayah kecewa sampai sebek muke(muke terkilan)je huhu..


 ABG FAIZAL TUNGGU I YER !!!

NAMPAK MCM ARTIS TAK HEE

KAMI BEREMPAT MENJERIT UNTUK FAIZAL TAHIR (WE LOVE you)



 KONSERT SIMFONI DIMULAKAN LAGU-LAGU P RAMLEE

TIE PURPLE ARTIS SUARA LATAR KONSERT

IMAH,MELL,NADIA (KEMBAR KE KAMI)

 HEI NIE BARU KEMBAR (NAMA KAMI SAMA)

 ME & NADIA



ANA RAFALI (NYANYI TOLONG INGATKAN AKU )

KEMUDIAN DUET ANA RAFALI DENGAN SUHAMI MEOR HASAAN

 ANA RAFALI (KONTROVESI BAJU KURUNG KETAT NAMPAKKAN PERUT DIE MCM MENGANDUNG)


KEMERA AKU HANYA DAPAT TANGKAP SKRIN JE 

NAMAPAK TAK ITU HERO SAYE (KECIK GILER PIC AMIK JARAK 100 METER HAHA)

KREDIT TO NORA VALO PIC DIE AMIK (USE DSLR)

BYE-BYE PEMINAT I NAK NAK KETA DAH (ANA RAFALI)


BABAK AKU DITOLAK PENGAWAL TAK BERPERIKEMANUSIAN!!! (FAIZAL DITENGAH)


0 comments: