Sunday 10 April 2011

HATIKU MENANGIS!!!!!DISEBABKAN DIE

ASSalamualaikum :(

malam semalam pas balik dari perlis ,rasa macm nak nangis je,hm rasa cam sebak campur lam hati je menangis cmne ek.. ceritanya mcm nie aku kuar ngan my BF.F keluar la keluar huhu panjang sebb panjang perjalanan kami huhu,mula aku nak amik gambar kat menara yang dekat ladang tebu kalu dari perjalanan dri UUM ke padang besar anda akan melalui permandangan ladang tebu (ade byk tebu la) so aku pun suh la MY BF.f berhenti nak amik gambar (sekarang die dah tau aku nie kalu keluar mane pun mesti kene bwk kemera and wajib amik gambar so die tak kisah, dulu-dulu die kisah gak)..amik gambar kat situ lepak2 dengan angin bayu wow sedapnya angin bayu kan kan,,,aku pun wat cdangan kat MY BF.F nanti kite berkelah la kat sini ,terus je cdangan aku diterima, aku rasa kalu chef wan nak wat pengambaran masakan pun leh cume kene buang semak2 kat tangga nak naik menara tue je (menara bukan bermaksud tingggi mcm KLCC ) nanti tgk pic aku . Kemudian pas amik gambar kat menara p la PUlak Gua Kelam memang kami nak g gua kelam pun sebab kat situ kelam kelam kan kan hahaha (gelak syaitan).. apabila sampai je banyak orang giler duk camping la skodeng la picnic la takpe kami abaikan sbb kami nak masuk gua,,bile sampai gua lak malang pak kaduk betul hampa tau elektrik takdak so jalan masuk gua ditutup kes anaya nie,,,aku nak masuk gua ,so kami pun lepak-lepak la ngan my BF.f kat situ,,sambil lepak sambil makan semua maknan yang berjumlah rm6 hinggit tau .aku dah bosan tahap gaban malas ler nak menengok budak-budak tangkap ikan ,mandi yang aku dengan bf.f dah bosan tahap gaban aku pun tanya la kat my BF,f kenapa ar orang couple kan leh borak berjam-jam duduk mengadap muke satu sama lain ..yang kite nie tak tahu dah nak sembang gapo,,,MY Bf.f jawab entah la orang paling kuat sembang 30 minit ja ,,(ala kalu ngan aku memang 30 minit cube dengan kawan2 geng keta die sembang tak ingat dunie ) . kemudian pejalanan tak abis lagi kami g lak dataran perlis tempat lepak-lepak sampai bosan tahap gaban die ckp kat aku (yang paling tak tahan sekali kamu tido la dulu nanti malam saye gerak) saye nak tgk tue orang main ape tah mcm golp campur polo tapi xde kude (apakah tue???) .aku pun angin la ape suh saye tido je jum p tempat lain...borak2 dan g lak tempat lain haha,,,aku rasa masa paling banyak dan borak perjalanan dalam keta kesana kemari,,,destinasi hampir akhir kami ialah gua sami (tempat pengambaran pandang belakang congkak).g la tengok pusing-pusing bestla gak ,,,kalu joging lagi best kat situ tapi sampah banyak giler aduh sapa-sapa rajin cepat p kutip sampah kat situ ,,,,bak kata aziz desa kerajaan pandang-pandang la yer masalah mcm tue jangan kira berparti dan kempen sana-sini masalah rakyat perlu jaga !!! sampah busuk di tempat reakreasi kene jaga ok!!!.pas borak amik gambar kami pun lapaq nak makan jum makan hahaha,...Nak makan ape ,,makaN KFC KFC (penat makan sampai boroi (buncit)) .babak sedih adalah last sekali apabila die mencerita pasal seorang gadis (betina) die memuji kekayaan dan kecantikannya persis model (model bikini kot huh) pakai keta kemetot (keta ape lupa la nanti kalu aku inagt aku sebut geram nieh). die kata pempuan tue suke die tapi die mcm suke tapi sbb kekayaan terlampau kasih antara 2 darjat sebb tue yang tak leh terima ..tapi aku geram die terlupa ker aku nie sape hah hah hahhhh aku nie perempuan yang ade perasaan kemudian dengan berapi-api mcm nagga bayangkan aku pun marah sembur api hahaahaha ..die cakp kat aku sekarang hanya aku je yang die sayang ,,yang die cinta (dsar kata lelaki kan) ..malas aku nak pikir kan dah la hati sakit,,aku leh g talipon die tanya dah sampai ke belum,,,bla bla (sye nie baik kan sangat ) ,,,hm takpe la saye malas nak pikir dah awk BF.f OI ,,awak ingat saye pUN leh adde bayk BF.f kalu awak wat hal OK,,saye nie daTIn mell LOLa jangan pandang sebelah mata ,saye tak kaya pun saye ade keta dan moto ,,saye tak cntik dan kurus pun saye hm,,,,,,,,,,,,,,,, saye chubby dan seksi,,,,,,,,,,,hmmmmmmmm awk jangan ingat takde orang nak kat sYEEEEEEEEE ,.....ade tAUUUUUUU!!!!!





bentuk pear sape nie ish besonya ....

niela menara yang aku ckpkan KLCC


aku si chuBBY dan tebu

ladang tebu kalu anda zoom nampak mesin ambik tebu
welcome gua keLam

si chubby dan poster seksi tak iiii

pear uduh la makcik limah nieee   


nie la permainan hoki golf polo

gua sami (jangan pandang belakang congkok disini pengambarannya)
saye suke pic nie so sye letak 2 kali wokahhhh darlll u alll

0 comments: