Monday 25 April 2011

SELAMAT TINGGAL KAWAN-KAWAN KOK BLA- BLA FREEE KITER JUMPA LAGI

 Assalmualaikum :)



selamat tinggal semua esok lusa kite jumpa lagi zassssss!!!


       hai semua kepada pembace (ade orang bace ker kui2 takpe la) ,,,janji aku sorang bace pun kire pembaca la kan...hari ini aku baru berkesempatan nak update bloggg,,,bz biaselah kak limah nie asyik wat kuih je hahah bz dengan asgment dan kuiz dan mcm2 lagi biasela kalu jadi student nie banyak keje kalu ade 1 asgment pun serabut punya pasal tak leh gak nak update blog ,,,haha ,,,patutnya saye kisah entry kali nie dibuat pada sbtu kemarin sbb menceritakan tentang hari sabtu tersebut,,,,tapi takpe saye update hari nie (anggap je sperti sabtu kemarin) pening tak bnyk kali aku sebut sabtu haha,,,,tetibe terpikir iklan nunfang tue tak bagi sesen pun duit kat aku haruskah aku padam ,,(bukan tajuk entry nie cume tetibe terpikir) ,,,,
  seperti korang bace tajuk entry aku diatas "selamat tinggal kawan-kawan kok (kok bermaksud kegiatan kurikulum ala mcm kat sekolah menengah la ade bulan sabit merah,kedet polis dan lain-lain ) kat UNiversity pun ade yer adik-adik kalu awak-awak semua masuk universiti mesti awak-awak akan hadapi tiap hari sbtu bukan masa anda untuk tido lena dibuai mimpi hahaha,,tapi kini aku dah abis kok tue,,,selama dua tahun aku menjadi pelajar kok setiap hari sabtu awal-awal pagi(kul 10.30 ) pagi terpacak di dalam kelas di saat kawan-kawan lain diulit mimpi ,,,kini dah tamat saje nak caplock lagi DAH TAMAT tapi pengajian tak abis lagi la aku ade 3 semester lagi, sabar  jela,,,

      perasaaan aku pada hari kemarin (sabtu lalu ) bercampur-campur yer kami dah tamat kok tapi rasa mcm sedih pun ade,,sebabnya rakan-rakan kok selama 2 taun, bersama-sama ,,aku dah takpat jumpe diorang lagi ,,tak dapat gelak-gelak kuat-kuat lagi,,and lagi satu kok kami nie boleh dikatakan relex dan sempoi nama pun kok seni lakon (berlakon je keje kami hahaa) ,,,tapi tiap kali berlakon aku dan rakan-rakan akan buat yang terbaik bukan saje-saje nak berlakon,,ade gak la mutu keunggulan kami,,prestij kene jaga betul tak kawan-kawan ,,dalam sem last untuk seni lakon nie kami dibuat penilaian untuk markah kok akhir kami berdasarkan teater yang kami persembahkan,,,banyak kali la latihan untuk dapatkan mutu keunggulan tue ,,dan kami puas hati akan hasilnya,,,TERBAIK KAWAN_KAWAN semua,,,harap-harap EN ZUL Bagi kite smua dapat A $$$$ haha, mesti korang tertanya-tanya siapa encik zul ,dielah jurulatih kami orangnya kurus badannya gemuk-gemuk ,,,,kakinya sperti king kong ,,,nanti tgk yer gambarnya yang paling penting die sempoi dan cooll ,,,markah lebih kat sini yer encik ZUL ...
          untuk meraikan hari kok kami yang terakhir selama 2 tahun nie ,,,,kami wat la jamuan kecik-kecilan padan dengan duit kutip sorang 3 hinggit janji dapat makan yer tak,,,,kiranya hari last kami adalah dengan jamuan dan sesi berpelukan jugak bergambar,,,,heeee,,,helO KAWAN-kawan anda semua terbaik kalu jumpa aku nanti jangan lupa tegur k,,,,dan aku masih ingat kawan pertama aku di kOK adlah andelin rose dia paling kelakar she is indian girl,,,rose telah bagi aku kad raye weh kad raye,,,,tak penah aku dapat kad raye,,dari bukan muslim,,,pada masa tersebut kami baru je kenal ,,,tak rapat pun ,,,tapi ros tetap bagi....tq ros sampai sekarng i still simpan kad raya tersbut,,ur funny ,,,suke kawan dengan u,,bukan saja dengan u dengan semua budak kelas i suke kawan semua kelakar,,,, dan akhir kata YEAH KITE smue dah habis KOK kite dah dewassssa


habis kok muke cerie yer hahaha
ulfa bajet comell haha

di meja makanana



dri tadi semua merenung nasi ini lapaq

mirul awat begitu style

encik zul dan ulfa (lakonan terakhir)





naim yg tak sempat bersiap udahla naim dah tamat kok 

sedih tak nie npe peace


game bile saye besar nanti mau jadi ape

kmi


kmi lagi

 aku yg tempah sayte nie 3o sen jee,,,

 chia liang (pakai i phone tapi kededkut rm 3 haha sory chia ling lawak2 je)

kawan-kawan nanti jumpa lagi tgk kami bgi hadiah pe kat en zul kui2
 


 kmi




 selamat tinggal kok dan encik zul







1 comments:

cik ulfah said...

thanks tulis blog pasal kami..moga ukhwah kite bterusan..hehe