Saturday 19 March 2011

BEN ASHAARI AKU SAYANG BLOG INI

Assalamualaikum
 aku nak masuk contest abg ben asaari tau satgi hampa tak tau awat aku letak gambar seorang lelaki tibe-tibe die blogger popular ,pastu tub-tub die wat contest yg aku suke ,,,,




  Sila jelaskan KENAPA anda kagum dengan blog tersebut .. TIDAK KURANG  dari 100 patah perkataan .. OK ? Tidak kurang ok !!

 aku sangat kagum dan terbeliak biji mata dengan blog fatin liyana asri (fl) takkan korang tak kenal blogger fofuler yg comel lam malaysia hehe .( http://honeykoyuki.blogspot.com). Aku bukan nak puji die tahap melangit weh tapi bukan sebab die comel aku suke blog die ,die ade aura korang tau aura penulisan, aku walaupun korang comel gegiler tapi ayat menulis nie tak power takde sense of homur (orang puteh kata) maka dengan tidak bestnya aku takkan folow dan tiap hari baca, bila si adik fatin liyana wat entry semua akan aku baca dan share weh,,aku nie kire macam peminat fanatik, sapa tak tau FL nie minat team bola N9, makeup die gyaru style  makeup(makeup kat mata je) ,aku suke sngat style tudung aku rasa pasal Fatin liyana yang suke pakai reben kat kepala nie yang jadi tren riben2 kat kepaala nie,,tiap kali aku mesti tertunggu-tunggu entry terbaru die, fatin liyana nie kalu die tulis je sesustu bende walau simple je tapi kadang kelakar ,dan ade link dalam kehidupan aku skit2 ,, bile aku share dalam FB aku kawan-kawan aku cakap ala die comel sebb tue ko suke bace die punya blog, dalam hati aku  mesti ko tak pernah bace kan blog die,die bukan comel je ulang sekali lagi die bijak berkarya dan kretif,ok so jangan kata apa2 tentang FL pujaan hati aku nie hehehe,,,,Fatin liyana nie la jugak wat aku tergerak hati wat blog die yg bagi aku inspirasi wat blog,,,hehe ape pun FL Tetap the best,

Sila buktikan yang anda benar benar kagum dengan blog tersebut ! Jeng jeng jeng !! 

 jawapan aku rasanya aku dah tulis kat atas ,,,aku tau tentang semua tentang entry die ,makeup die,,fesyen die ,cara pakai tudung yg die ajar,,,,and paling penting die la pengerak hati aku nak wat blog nie,,kalu tak aku bukan tahu ape langsung pasal blog pengethuan tenatng blog 

 berapa lama ikut blog die
dalam 1 tahun setengah mcm itu 

Sila ceritakan tentang blogger tersebut
                  
  fatin liyana asri , belajar di bandung , jurusan kedoktoran, pelajar tajaan mara,pintar,
cantik,comel berbakat dalam bermain bola sepak (hehe takde la die minat team N9) , blog           
   die telah mencecah belasan ribu folower setia, kawan rapat die datin dan sorang lagi   
 suke bagi tips fesyen pasal tudung ,makeup,dan kehidupan,,aku waktu exam pernah amalkn 
doa yang die bagi dalam entry die tq FL aku nak jadi sebijak anda ,dan sebest anda menulis hehe

Apakah blogger tersebut mengetahui anda kagum dengan blognya 

tidak die tak nah tahu pun ,die banyak folower gila takkan la die tahu pasal aku teheeee

Jika diberi peluang bertemu dengan blogger tersebut , sila beri 5 soalan yang akan anda tanya     
  kepadanya !! Jeng jeng jeng 


 1.   lupa nak bagitau FL nie jugak seorang model sambilan (sambil belajar gaya pose die mcm model 
  terkenal ade umpp  kalu aku berpeluang jumpe die aku nak tanya fL kalu pose ambik feel mcm  
   mana sb riaksi wajah die memang menjadik la kan

2.artis yang fL paling minat.

 3. FL ngan dak apis tue couple ke (kepochi la aku nie kan dah kata 5 soalan)

4. masa Fl belajar kat bandung tue takde ke budak2 bandung mengorat FL
               
5.  macam mana nak tulis mcm gaya FL punye blog kelakar dan ade tips lam masa yg sama

6.  FL apakah perancangan masa hadapan FL kelak,leh share tak dengan kitarong (memang kepochi)



0 comments: