Tuesday 22 March 2011

MARI BERJIMBA SETELAH HATI LARA

TEMPAT TEKAN TOUCH SCREEN KARAOKE YANG CNGGIH (DASYAT DI CHANGLON JE)

TV LEKAT DI DINDING WOW WOW

 
ASSALAMUALAIKUM

        aku nak cerita nie ,hehe  kali ini adalah tentang aku dan kawan-kawan pergi berjimba (berjimba tue ape sedap je dengar maka letakla) kebelakangan ini hati aku asyik lara je (bermaksud bersedih hati ,gundah gulana,kecewa, hampa dan lain-lain ,untuk mengembirakan hati aku yang tengah lara nie selalu aku akan makan banyak dan tidur je ,kalu tak makan banyak rasa sedih je (sebab tue tak kurus-kurus). Kebetulan hari nie plak ketika saya lara aku berpuasa so ape nak wat kene cari alternatif lain tuk gembirakan diri ,apabila aku tengah nak memejamkan mata tut tut (bunyi telipon) tut tut (bunyi talipon lagi) , "meLL jum keluar g karok dengan aki die ajak heehe"  aku pun dengan semangatnya "boleh gak", kalau nak ikutkan aku nie malas nak keluar selalunya,dah la petang tadi ujan lebat gak kan bayangkan tengah ujan kalu ade orang ajak anda keluar dan perlu menunggu bus punya lama korang nak g tak (mesti korang cakap baik tido sejuk-sejuk nie), tapi aku disebabkan hati ngah lara je kan ,dan keje asyik tido je so bosan ya aamat idup aku nie. AKu pun keluar dengan payung yang aku pinjam pada residen Kolej haha nama die "Natrah", sebab nak g karaoke punya pasal kan,dalam ujan lebat aku pun tunggu bus lak tue pun  dekat 45 minit la gak,sangat bersemangat aku nie ,masa aku belajar kat UITM dulu aku memang hantu karok,gile 10 lagu pun leh nyanyi sekarang dah lama tak nyanyi, rindu kat nyanyian haha ,,rindu kat bFF aku NANi die paling kaki karok ,g la mana je yang ade tempat karoK kami akan karok sampai lebam,,,NAni masih ingatkah kau lagu whitney houstan dan mariah carey (lupa tajuk die plak ) i miss u ,,hehe,, bersambung pas aku dah sampai CMart (tempat karoke tue kat CMart CHAnglon)  dekat UUM nie tempat tue la paling dekat kalu nak g JItra jauh bebenor. kami pun karok bersama-sama ,semua best-best suara tak tahan sedap haha,,dekat 11 lagu gak la kami nyanyi dalam tempat karok berbentuk kotak besar tue, Nielah pertama kali aku keluar dengan mereka beramai-ramai dan aku rasa sangat best selama aku duduk UUM nie aku hanya menghabiskan masa dengan perkara bosan ,aku dah tak gembira macam dulu,, berkawan pun dengan orang yang bosan-bosan so aku jadi wanita malang yg bosan la kan . bile aku dah mula berkawanan dengan kawan-kawan baru ,aku dah mule terbukak mata la ,xde la rasa bosan je sangat ,bile hari kami keluar beramai-ramai perasaan mude remaja dah datang balik rasa ceria je bile lepak sama-sama nagan diorang ,tq epah,aki,abg z,siti ,haz,apit, mar,fiza korang best, hati aku pun dah tak lara sangat. bercerita psal dCmart changloon nie tempat karaoke die best gak besar ,,ala murah je takkan cik gayah semua tak mampu pun boleh mampu satu lagi hanya rm 1.50 je,dah la tempat besar murah plak tue tak nak ke rakyat jelata UUM sekelian. haha

SAYE MIEW MIEW

SAYA LAGI WEH MARI BERJIMBA

MY NAME MELL


KAWAN-KAWAN SAYE YANG BEST 
BERSAMA SAYE PLUS SIZE MODEL HEHE
KAMI ADALAH KAMI GAK


CIKGU SITI SUARA POWER


0 comments: