Friday 25 March 2011

ciKgu Mell bz dari KHAMIS DAN JUMAAT



 Assalamulaikum :)
          

hari khamis yang lalu aku dan rakan-rakan aku iaitu a.k.a cikgu-cikgu berjimba lagi kali ini kami bermain bowling murah je saje nak tulis CaploCk RM5.50 je satu game, mana nak cari murah dan berbaloi-baloi .kami bermain 3 game dan seterusnya aku kepenatan kerana aku berpuasa hari tue ,jadi game seterusnya diteruskan oleh rakan-rakan yang lain semua dalam 6 game gak la kitarong main dasyat weh sampai tangan-tangan semua merah-merah la gak bowling punya pasal a Aku ambil gambar bowling kali ini dengan ketidak puasan la , frust la dengan kemera aku yang tak bepe lawa nie, keinginan untuk dslr tue bertambah-tambah haha (tapi tak mampu) simpan je la angan-angan. nah sedikit buah tangan dari kemera OLYmpus yang tak bepe best nie, pesanan jangan beli oLympus sb die susah nak setting weh siyes .

KAKI KAMI (ADE RAMAI LAGI TAPI DIORANG DTG LAMBAT)

EPAH DAN AKU

JANGAN TGK YG LAIN (TGK TEMPAT BOWLING RM5.)

TEMPAT TEKAN DIE

BOLA BOWLING


Disebbkan kawan-kawan yang lain lambat  datang tempat bowling ,so takde gambar mereka di kemera oLympus aku hehe yang ade hnya aku epah dan hazni ,kene tengok kemere cik epah baru cntik gambar nanti aku upload lagi hehe


 Nie aku nak cerita pasal hari jumaat plak jadi AJK makanan,pastinya makanan aku pilih yang terbaik dan murah (lupa nak amik gambar) ,aku jadi ajk untuk sukan pendidik(kelab guru).aku rasa sibuk je minggu nie hahha bz girl bz day wek..

PADANG BOLA JARING

MAKANAN NASI AYAM DENGAN AIR MINERAL
KAWAN-KAWAN S,DAN CHICA
MISS PAYUNG (DIE ASYIK BERPAYUNG )

ARE U READY GIRL

3 comments:

Unknown said...

mell: not chica la tp chacha....huhuhu. peace...^_^

HOuse Of Love said...

haaha,,chacha,,,,,promote ler blog i sama hahaha

Unknown said...

tggu chacha aktifkan blog chacha balik yer...wat mse skunk d privatekn dlu...huhu. insyaAllah...*wink*;)