Saturday 19 March 2011

Bile cIKgu-cIKgu disurUH jaga BOla tampar SUKSIS

CONTOH LA SUKSIS (ABG POLIS ) NIE GAMBAR KURUS-KURUS

Assalamualaikum
   sebenarnya kitorang nie kene jadi urusetia SUKSIS tue mcm main masak-masak hahahas ala mcm pasukan beruniform kat sekolah tula,,yang ade kadet polis, kadet bomba dan sebgainya kat IPTA semua pun ade gak mcm kat sekolah , SUKSIS nie (mcm kadet polis la aku dah lupe nama penuh SUKSIS Nie ape tehee).. tapi yang penting sukan suksis ari nie merangkumi semua  wilayah utara kiranya semua IPT wilayah utara terbabit la UUM,USM,UNIMAP,UPSI ,UITM yang terletak bahagian utara (kalu tak tau utara dekat belah danok tue tau daK ) adoi....lupa nak tangkap gambar balai polis UUM hahah, sebenarnya kami semua nie termasuk aku la yang paling tak reti pasal bOLa tampar cik gayah oi kami ingat jadi urusetia nie daftar semua budak IPTA lain nie main bola tampar ke, xpun angkut makanan bagi kat depa ke,, rupa-rupanya kan kan kami kene jaga markah (tapi tue bukan tugas aku haha ) tugas aku lagi teruk tengah panas beb tangan dan muka sampai berbelang (jaga LIne bola tampar) hehhee nak tergelak pun ada jaga ja line tue kalu orang bagi keluar bola lepas line tue kira OUT bukan OUTside ya OUTSide tue bolasepak je, seumur idup aku ,aku selalu tgk je orang main macm mana ,tapi tadi kire aku dah expert sikit la bab bola tampar nie, kalu nak suh main dah bola kot sikit-sikit .
   



RUPE UNTUK KE BOLA TAMPAR NAK MENGORAT ABG SUKSIS HEHE

BAYANG-BAYANG PARA GURU UNTUK MULAKAN TUGAS MENAMPAR HAHA



NIELAH CIKGU-CIKGU TERHOT OK YG BIRU HAZNI,FIZA,IKIN,NADIA,EPAH

PENGADIL YE ABG TOPI (TAK TAU NAMA)
ARE U READY BOY (TEAM KUNING UUM)
HA TGK CARA DEPA BERSEDIA NAK SMBUT BOLA

BENDE NIE LA KAMI SURENDEER SUSAH BEBNAK TANDA IKUT PERMAIN KENE ALERT JE
MEREKA YG MENULIS SB KAMI TAK NAK HAHA
TETIBA PULAK UJAN GAME DIHENTIKAN


OI ABG SUKSIS BAGI KAMI DUDUK SAMA KAMI DAH KENE UJAN NIE

BANDINGKAN MUKE AKU TADI DENGAN SEKARANG FIZA PUN SAMA HAHA

BUDAK-BUDAK SUKSIS GALAK HAHA

MUKE KAMI JADIK BEGINI STELEH DARI KUL 8 PAGI SAMPAI PETANG KOT

3 comments:

+Mar+ said...

huahuahua.....kepenatan yg korang rasa dh lama aku rasa...so rasakan.... ^_^

Anonymous said...

wahhh..cm besh jek ley cuci2 mata..hihihi.pe2 pon congrat cz dh laksanakan tugas...

HOuse Of Love said...

best la gak dengan kepenatan sampai sekrang penat masih terasa ,,tapi kesian kat hazni and the geng aku balik awal skit hehhe tinggal depa ja