Thursday 17 March 2011

BEN ASHAARI : LELAKI vs PEREMPUAN KERANA FIZIKAL

 
 


MARI KITE JAWAB SOALAN BERSAMA ABG BEN , DIE BAGI SOALAN TAPI AKU YG JAWAB HEHE
 
 
 
1 Anda pernah jatuh cinta ? Apakah yang membuatkan anda jatuh cinta ? Kerana fizikal atau keperibadiannya ?

yer saya penah jatuh cinta ,cinta monyet ,cinte tak monyet, kalau bab cinte monyet saya penah meminati seseorang selama 3 tahun di sekolah menengah,tapi die tak tahu pun saye suke die bukan sebb die encem hehe tapi sab karisma die ,gaya bercakap die wow ade umpp,,pastu kelakar hehe best ape leh wat awk tersenyum 24 jam ,penah tak awak jatuh cinte sebb orang tue kalu awk pandang sekali awk rasa berdebar 24 jam ,,,saya jatuh cinte sb die wat saye bedebar dan tak keruan 24 jam heheh


Apakah anda jenis mengutamakan fizikal dalam memilih pasangan hidup ? Kenapa ?
tidak , tak pernah sekali saya pandang fizikal sebbnya semua pakwe saye tak encem hahah, xdela saya tak suke pandang fizikal sebabnya mereke ketegori good look and pretty boy nie buaya takut la kawan dengan buaya ,tak semua buaya tapi takot la dapat bauaya mana tau ,kadang2 sye rasa bercinta dengan orang buta lagi best ,die xleh komen kite kalu kite tak lawa ker,pakai baju buruk ke,die xleh mengorat org lain dan saye pun tak jeles,,,

Bahagian fizikal manakah yang membuatkan anda tertarik ? Kenapa ?
 
 saya suke senyuman die yg gegeh tue haha,,pastu die suke gelak ,kenapa saya suke senyuman dan gelak tawanya ,kalu die gelak maksudnya saya wat lawak menjadik la bestnya kalu ade org gelakkan ceriter yg sye ceriter


Pendapat anda jika pasangan yang dah berkahwin mengatakan 'berisi tandanya bahagia' .. Apakah anda setuju ?
 
setuju-setuju sebabnya ,adela sebbnya kalu kite tgk kebanyakkan yg dah kawin memeng mcm gitu berisi je dari dulu kurus milidi mesti dpe tau sb dah kawin nie,,,yg gemuk,,lagi-lagi aku lak suke masak memang gemukla hubby aku nanti hahah,,aku nak bg bakal hubby aku makan byk-byk baru bahagia hahah

Setujukah , lelaki kacak biasa kaki perempuan dan perempuan cantik pula materialistik ? Jelaskan pilihan jawapan anda ..
 
agak setuju la banyak yg kekacakan nie aku tgk kaki pempuan asyik tukar je pempuan tue pempuan nie , cantik tak le semestinya metrialistik,,,aku yg tak bepe cntik pun metrialistik gak sikit-sikit,,,hehe

Beri contoh LELAKI IDAMAN ( bagi perempuan ) dan PEREMPUAN IDAMAN ( bagi lelaki ) ... Sila jelaskan pilihan anda .. kenapa anda pilih 'si dia '  ..
 
suke lelaki mcm Nabi mUhammad S.A.W , sebab kalu anda baca hadis-hadis menceritakan riwayat nabi kite anda akan rasa bahagianya nabi makan makanan yg dibuat isterinya aishah tapi masin die tetap makan je dengan selamba ,aku cri lelaki seperti beliau tapi zaman sakarg susah nak jumpe,,,carila lelaki sebaik nabi dan leh bimbim kite jalan yg lurus je,,,


Apakah anda berpuashati dengan fizikal pasangan anda sekarang ?
 
no komen hhehe


Apakah anda berpuashati dengan fizikal anda sendiri ?
 
puas hati kot tapi mcm nak kurus gak ,sb aku chubby ,,chubby itu sexsy kui kui

Perlukah seseorang wanita / lelaki itu menjaga tubuh badan kerana kehendak pasangannya ?
 
tak,,pakwe aku asyik suh aku kurus je,,,pastu aku ckp ler kalu nak kurus cari pempuan lain ,,,sejak itu die diam je hahahah


Zaman sekarang ini , terlalu banyak produk menguruskan badan ... Apakah anda rasa ianya benar benar mujarab ? Ada bukti ? heheh..
 
tidak aku nah makan satu produk yg mula hurup depan s---- aku dimasukkan ke klinik 2 kilinik yer sebb satu tak mujarab satu lagi baru mujarab ,,jadi cirit birit tak berhenti dan rasa perut aku panas tahap gaban, yg aku beli 2 produk terkenal gak 2,,,jaga-jaga jangan makan ubat ,,,,diet la sendiri ...

0 comments: