Saturday 12 March 2011

TAlk ONly ABOUt BISNESS oK


assalamualaikum

terasa nak menulis lak setelah aku mengedit-edit blog aku nie lebih beratus kali teehehehe tapi mcm xelok jugak lantakla malas nak edit dah

             Entry kali iNI aku nak menceritakan pasal bisnes yang aku buat busineess nak cari kekayaan katakan tapi bukan la UNtung berbilion-bilion ciput je untungnya ,tapi takpe cari duit halal katakan, kalu aku cakap aku wat bisness nie nak beli Blackberry mcm mana hehe,,,banyak Orang cKP meLL kalu hang nak wat bisness nie nak beli bLackberry aku rasa lamBat gila ang nak beli sb UNtung die sikit takpe la (si paeh ) sikit-sikit lama-lama jadi bukit ,betul TAk KAKAK-KAKAK, HEHE
nak taU akU wat BISness ape hehe ,aku baru je bermula nie mungkin ia akan jadi sumber aku sampai la aku abis blaja nanti dan aku akan pelbagaikan lagi, KALu kakaaK-kakaK, adiK-adik ,makcik gayah or makcik liMah nak tau kaT UUM Nie UT SKIT (UT MEAN kalu hampa nak bernigaa kalu jual nasi lemak 5 bungkus pun hampa kena ade lisen ,,bukan lisen kereta noh lesen perniagaan ,aku pun tak tau lesen tue amik kat mana takpa kalu dah laku sikit aku p la amik lesen tue kan -kan,,,,(lam hati nak untung skit-skit pun kene lisen dunia-dunia cop duit ) patut la orang melayu tak kaya-kaya ,sama-sama melayu duk pOW !!!!

mari sama-sama kite tGK bISNess apa akU duk ceriTa nie taraaaaaaa



kalu juaL UNTUNG berapa aMPA rasa hehe





tue kuCing akU tak leh jaul nantI TOK AKU PENGSAN haha tapi tok aku penah kata
saksikan perbualan kami

cokolatcinta : tok merah tue asyik tido ja malas nak p tangkap tikus
                                 (kucing aku tak reti tgkap tikus OK)
TOk                       : latipah cuba hang buh dalam intenet tengok   dalam facebook ka 
                                  orang berminat dak kat merah nie kalu ite jual malas sangat  nak tgkap tikus
                                 (latipah pangilan manja aku tehee)  

kemudian si merah seperti mendengar terus lagi ,takut la 2 ek merah,,kucing aku nie pelik skit suke gigit kaki ,tangan semua die gigit, die suke tido macm siapa cube teka !!!
tapi tok aku gurau ja mana mungkin die akan sanggup jual merah ,kalu sakit siap bawak g klinik haiwan ,kalu merah sakit telepon aku bagitau merah itu ini la,,yg paling best pasal merah die kan suke teman nenek aku kat tempat sembhyang,kat tepi sejadah die duduk,kalu kat toilet depan pintu toilet die tunggu ,,sabb 2 kami semua sayang merah sb die penunggu yg setia.

bersambung pasal busineess kak peah oi ,check nak cerita pasal bisness  !!


bisneess jual bayi ,yahoO kaya aku jual baby HasiFF nie hehe dah la tembam comel je,,,sapa tak mau meh aku jual hahahah (gelak sayiTan ). tapi mana mungkin aku nak jual my little cuzen nie for me kanak-kanak adalah shurgaku ...tambah2 die sweett and comel-comel .....


sebeNarnya INILAH BISNESS CHECK KAK PEAH OI ,,,,,,,


tanpa menbuang masa ku persembahkan taraaaaaaa taraaa

kerePEK PISANg yang bermUTU tinggi terbaik dari ladanG.









 bRU RM1.70  WEI SEPEKET BUKAN SEMUA NA...

TAKKAN  tak mampu kak peah

,,,nie betul-betul tak tipu OK,,


1KILO kerepek pisang nie kalu berminat beru =  rm 17.00
postaje tak tau berepe hinggit tapi yg penting kesedapannya tue,,,tapi aku akan cari harga postaje paling murah untuk anda ,,,,ok kak limah jangan risau harga murah berbaloi-balio

kalu tak mampu beli la sepekeT baru = rm 1.70 tunai

kalu adik-adik kat uum nie chocolatcinta akan hantar di setiap dewan penginapan anda tapi kena ambik 3 peket ke ATAS LA BAru chocolatcinta anta yer taknye,,,,
itu saja dari saye sekian penat la menulisnya teheheheh doakan bisneess i laku yer nak beli blackberry katakan

 yg benar:choclatcinta kg zomba







0 comments: